Re: GHOST adzyskiwanie partycji

Autor: Akanid <akanid_at_niespamuj.poczta.fm>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 23:03:30 MET

CYSTERNA++ napisał(a):
> Jakis czas temu zrobilem sobie image partycji programem Norton GHOST. W
> wyniku otrzymałem plik obrazu, ktory nazywa sie "sys.gho". Teraz probowalem
> przywrocic sobie partycje z tego obrazu i pojawia mi sie blad.
>
> Komunikat jest mniej wiecej taki :
>
> Unexpected end of file ...........
>
> Tak jakby plik byl zwalony ale nie wiem ?

plik jest zwalony. sproboj otworzyc go GHOST Explorerem i zapisac go na
nowo. moze pomoze. sprobij przy tym skasowac jakies niepotrzebne pliki
ktore czesto wpadaja do obrazu. np swapa windowsowskiego co moze
zajmowac nawet 500MB. tez mialem kiedys taki komunikat. pomogla opisana
wyzej operacja i system udalo sie odzyskac.

pozdro
akanid