Re: Liteon SOHW-1633S - problem z wypalaniem DVD-R

Autor: Beniamin <wind22_at_chronie.swoja.skrzynke.na.wp.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 22:45:06 MET

>Także miałem tego typu problemu i okazłąo się że ich powodem był
>NeroExpress.
>Pełne Nero nagrywa te same płytki DVR-R bez zająknięcia!

Tu jest kwestia chyba nie tylko NeroExpress. Wspominane są w sieci różne
narzędzia, którymi można np. sprawdzić maksymalną szybkość nagrywania (nie
pomnę nazw, a nie mam teraz dostępu do komputera gdzie są poinstalowane) -
one reagują identycznie jak Nero Express. :-/
Może poekspermentuje z Nero (który został jakby nadpisany przez Nero
Express) które miałem wcześniej do CD-RW.

pozdrowienia
Beniamin