Re: GeForce na FIC VA 503+ ?

Autor: Marek <marek9993.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 22:33:05 MET

Luka Vandergaart <nowhere@to.be> napisał(a):

> Widzialem dzialajacego GF DDR.

Fajnie, ale niestety im nowszy, droższy model - tym mniej w moim
zasięgu.

> Hmmm na Infineonie (Siemens) 128/133 dzialala na 100.

Z jednostronnym SpecTekiem 128/133 na 100 patrzeć z chipsetem
na siebie nie mogli :) dogadywali sie tylkom wtedy gdy procek
był na 100, a RAM na 66

> Wina starych sterownikow do Intela / starego biosu do Intela / starego
> VIA 4in1.

No cóż. W przypadku starych komponentów analogii ze starym winem
niestety nie ma ;)

> Win98 SE? To normalka, niezaleznie od chipsetu byly takie problemy. Byl
> patch majacy to poprawic ale dzialal z roznym skutkiem.

Na 82430 TX Win98 SE zamyka sie jak przeciąg, ale ta płyta niestety przyjmuje
RAM tylko na 66, a niektóre moduły widzi w połowie.

Marek