Re: Ktory wentek polecacie na Bartona 2800 i Radoslawa 9600??

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 20:55:19 MET

On Wed, 8 Dec 2004 13:59:03 +0100, "CFR" <cfr@antyspam.poczta.onet.pl>
wrote:

>Dzieki za Wasze sugestie. Poszperalem w sieci, poczytalem i planuje cos
>takiego :)
>1. Barton - Zalman 7000B-AlCu
>2. Radek - Zalman ZM80D-HP
Powyższe bardzo dobry wybór, mam 7000B-Cu i AlCu i sa ciche i wydajne.
HP mam w wersji C, też daje radę. Ogólnie zalman jest super.

>3. Chipset - Zalman NB32J lub NB47J (musze jeszcze sprawdzic sposob
>mocowania)
Masz problemy z tym co jest na płycie ? Czy może masz jakiegoś wyjca
na chipsecie ???

>4. System - Papst 8412 N/2GL lub NoiseBlocker Ultra Silent S1
Podobno są w PL podróbki Papst'a, które do cichyc nie należą :(.

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com