Re: Jedna drukarka i dwa kompy

Autor: Gabriel <geyb_at_polbox.com>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 20:05:48 MET

[...]
> Ze skanerem tak sie nie da, ani sieciowo
> (sa sieciowe, ale to drogi sprzet do biur, najczesciej z automatycznym
> podajnikiem papieru)ani przez kable.
[...]

Przepraszam, że się wtrącę, ale da się "usieciowić" skaner. Jeśli tylko
poczytasz o linuksowym sane/xsane, dowiesz się, że istnieje demon sane,
który umożliwia skanowanie dokumentów na skanerze podłączonym w dowolnym
miejscu sieci - przez protokół tcp/ip. Oprogramowanie jest za darmo. Sam
kiedyś testowałem taką konfigurację, jako "serwera" użyłem starego
Pentium 90MHz z 32MB RAM-u, a skanerem był wysłużony skaner Agfy
(wartość na allegro od 50 do 120 zł).

Gabriel