Re: Asus A7V333 i dyski!!! POMOCY

Autor: Jakub Ziobro <qbusNOsSPAMs_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 19:20:08 MET

> bez zmian, dalej szarpie i nie daje spokojnie pracować na kompie. może te
> sterowniki silnie siedzą w rejestrze i nie pozwalają zastąpić się
> starszymi?
> nie mam pojęcia, ale nie podejrzewałbym asusa o taki bybel.

Mam dokładnie ten sam kontroler na płycie i z tymi sterownikami co wysłałem
ci linka wszystko działa bez problemu. Możliwe że nie chcą zaistalować się
starsze sterwniki, spróbój zaistalować je bez automatycznego wyszukiwania
najlepszego sterownika ale przez samodzielne wskazanie lokalizacji
sterownika (jakoś tak się to nazywa w kreatorze). Możliwe że sterowniki nie
są zoptymalizowane pod 2000, ja testowałem je na XP.

--
Pozdrawiam,
Jakub Ziobro