Re: Liteon SOHW-1633S - problem z wypalaniem DVD-R

Autor: Beniamin <wind22_at_nie.spamuj.mnie.na.wp.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 19:03:13 MET

> Poczytaj ten watek, ale poczytaj, a nie odrazu z pytaniami.
> http://glinki.com/?l=8yz03b

Dziękuję za odpowiedź, ale naprawdę nie wiem co chcesz mi powiedzieć przez
ten link. Przeczytałem - wątek podobny to kilku(nastu) tego rodzaju, które
przeczytałem, z którego jasno nic nie wynika w mojej sprawie? No może jedyne
to... czekanie aż wyjdzie BS0Ż, który _może_ pomoże. Jakieś koncepcje?

Beniamin