Re: Pamięci Good RAM

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 15:58:11 MET

Dnia Thu, 9 Dec 2004 11:49:34 +0100, pawelWN napisał(a) co następuje:

> Tak się zastanawiam nad zakupem 512MB / 400 bo cena dobra, ale nie znam tego
> produktu.
> Czy ktoś to uzywa i jak sie to sprawuje ?
> Aha ma to chodzic na MSI KT6 z Bartonem 2500@3200
> dzieki za wszelkie sugestie.

Ja mam 2 kości pamięci po 256 MB każda. Jedną mam już długo, druga to
GoodRam. Wymieniałem ją już 1 raz, bo poprzednia padła. Ale jest inny
problem, bo obok napisu GoodRam mam nalepkę Wilk Electronics, a to jakaś
polska produkcja.--- www.wilk.com.pl
Ocxywiście komponenty tajwańskie, ale montaż w Polsce. A my jak wiadomo,
jeśli chodzi o komputery to chyba skończyliśmy na Elwro 800 :-)

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB