Re: Resety - 2 pytania

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 15:06:37 MET

> wejdź na właściwości mojego komputera / zaawansowane / uruchamianie i
> oddzyskiwanie / i zobacz czy zaznaczona
> jest opcja "automatycznie uruchom ponownie" jeśli tak, to odznacz ją. I
> poweidz czy komputer się znowu zrestartuje czy pokaże niebieski ekran

Odznaczyłem to już jakiś czas temu, lecz bluescreenów nie ma. raz tylko
obraz się zatrzymał, raz miałem tylko przy zamykaniu windy komunikat, że coś
tam pod adresem... A poza tym wszystko działa ok i nagle ciach i resecik -
nawet windows nie wchodzi w tryb awaryjny itp. Czasem coś na dysku poprawi
jedynie.

--
[ Mariusz: Asus P4P800E Deluxe P4 3GHz 512/800/HT QC-80Cu 512 DDR 400 NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]