Re: Przejsciowka DVI

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 13:44:00 MET

> sprawdzilem to u mnie naocznie :) zreszta wczesniej byla na grupie
> dyskusja na ten temat, przy dobrej karcie grafiki i dobrym torze
> analogowym na prawde nie widac roznic. No chyba ze ma na to wplyw sam
> panel LCD, ale nie sadze zeby tak bylo.

Mam Radeona 9200SE (wiem ze badziew ;-P). On ma tylko zlacze do zwyklego
monitora i S-Video. Sprawdzalem na komputroniku, ze niektore monitory LCD
maja wejscie analogowe 15-pinowe. Da sie to wykorzystac?

Natomiast jesli chodzi o kupno nowej karty, to owszem nosze sie z takim
zamiarem, lecz musialbym kupic jeszcze jedna karte. Sytuacja jest troche
pokrecona, pozniej opoisze jak co :-)
pozdr.
Paweł