Re: cholera mnie weźmie

Autor: adam <adam_at_dobremiasto.com.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 10:10:06 MET

> Sprawdź, czy w ogóle możesz kopiować jakieś większe pliki na tym
dysku -
> być może to on jest przyczyną (BTW: PATA? SATA? jaka pojemność? układ
> partycji?) Twoich problemów.

Kopiować mogę (np. kilka filmów pod rząd przelatuje bez problemu). Dysk
podstawowy to Samsung 80GB (dwie partycje). Slave to Samsung 40GB (1
partycja).

> A jeśli chodzi o kodeki - wypierdziel wszystkie, jakie tam masz i
> zainstaluj ffdshow i ac3filter. Niezastąpiony duet.

Poprzednio używałem : Dvix 5, Subedit, K-lite i windowsowy MP9. Nie było
żadnych kłopotów. Teraz dałem to samo i dobrze nie jest. A może to jakies
kłopoty z DirectX w nowej wersji (ściągnąłem z łatkami na system jakiś 9.0c
czy coś)?

a.