Laptop dla mojego ojca

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 09:38:19 MET

Cześc!
Mój stary- tak ciut po 50-tce stwierdził, że koniecznie chce laptopa-
troche dokumentów, internet i takie tam ogólne zastosowania.
Mówił mi o uzywanym za jakieś 2000 tyś zł.
ale porównując ceny z allegro sprzętu używanego i ceny np. w MTS nowych
laptopów, gdzie juz w cenie poniżej 4k PLN można kupi coś markowego-
zastanawiam się czy takiego dla niego niezaproponowac.
WIFI w tańszych modelach można tylko dokładac na PCMCIA, czy cos w
środku da się upakowac?

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, że tyle pytam, ale po prostu mało wiem,