Liteon SOHW-1633S - problem z wypalaniem DVD-R

Autor: Beniamin <wind22_at_nie.spamuj.mnie.na.wp.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 01:45:51 MET

Witam
Niedawno nabyłem taką nagrywarkę - próbowałem nagrywać płyty DVD-R (BenQ
oraz Imation) i za każdym razem otrzymywałem zwis przy "sprawdzaniu dysku"
(Nero Express). Zwis wymagający restartu twardego.
Najmniejszych problemów nie miałem natomiast z nagrywaniem DVD+RW, oraz
CD-R. Próbowałem już instalować firmware mocniejszy (1635), a także 1633
najnowszą wersję i nic nie pomaga.
Czy jedyne rozwiązanie to serwis? Czy jeszcze można coś poradzić?

Beniamin