upgrade z duron750/nforce2?

Autor: d+ <dplus.USUN_TOo_at_tlen.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 03:50:39 MET

Mam obecnie durona 750 płyta msi, trochę ramu 133 (128+256), grafika
podpalona...gf 2 mx200 do wymianki bo zwiechy czasem robi...
No cóż - to typowy komp do pracy, chyba kilkakrotnie juz mi się zwrócił :)

No i sytuacja jest taka, że chciałem sobie zafundowac usb 2.0 .już sie
pryzmierzałem do kupna karty pci, ale stwierdziłem, że jest to głupi pomysł,
jesli za 150zł moge miec nową płytę itd..z nforce a moja karta jest i tak do
wymiany...

Mam pytanko - jak ten nForce2 chodzi? nie hcodzi mi o nic szczególnego, ale
żebym sobie mógł pograć np. w nfsu2 (jak sie ma jej prędkośc do innych kart
geforce?). duży przyrost w stosunku do gf2mx200? (osobiście zadowala mnie
prędkośc takiego np. gf3TI 200 lub 500)

Do jakiej płytki wsadzę durona 750 i zarazem jakiegoś semprona 3000 w
niedalekiej przyszlosci?

Do jakiej płyty wsadze sobie swoje stare 133Mhz pamięci....? :)

Takie trochę dziwne pytania,ale nie potrzebuje generalnie odnawiać swojego
gracika a pieniądze mam gdzie wydać..:)