Re: Jaki komputer do montażu video?

Autor: KaNo <fluor_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 01:59:43 MET

radosc <radosc@gotivo.com> napisał(a):

> Wiesz, problem nie w zrzucaniu materiału ale w jego renderowaniu czy
> obróbce. Zrzucam materiał z DV i tak samo wrzucam na DV, analog mi nie
> potrzebny. O ile montaż mogę robić bez lagów (ew może ze 2 czy 3 minuty
> przygotowania do wyeksportowania przez DV) to jak wrzucę juz jakieś filtry
> etc to już przycina. I właśnie potrzeba mi tej siły obliczeniowej. Nie mogę
> sobie jednak pozwolić na jakieś szaleństwo. Potrzebuje najbardziej
> ekonomicznego rozwiązania.

Zobacz strone testowa z renderingiem:
http://www6.tomshardware.com/cpu/20041115/pentium4_570-15.html#rendering
Powinienes chyba sie nastawic na jakies P4 (nie to najszybsze) i zeby bylo
ekonomicznie, bardzo uwaznie dobrac plyte glowna i dobra pamiec, zeby moc
wszystko maksymalnie podkrecic. Najlepiej troche poszukac po sieci jaki
zestaw bedzie najbardziej stabilny.
Pozdrowienia.