Re: Przejsciowka DVI

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 00:38:51 MET

Użytkownik "Paweł" <brop@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cp7vec$dmd$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Chce kupic monitor LCD, ale mam karte graficzna bez zlacza DVI. Czy mozna
> dostac gdzies przejsciowke ze zwyklego zlacza monitora (nie wiem jak sie
> ono fachowo nazywa) na zlacze DVI od monitora LCD? I czy to znacznie
> pogorszy parametry wizyjne?
> Czyli...... :
> karta ze zwyklym portem -> przejsciowka na DVI -> monitor LCD
> Prosze o sugestie

hmm, chodzi Ci czy sa przejsciowki z D-Sub na DVI ?? jesli nawet to
musialaby byc to przejsciowka aktywna, czyli w postaci jakiegos urzadzenia.
Ale chyba takich nie ma bo D-Sub to zlacze analogowe a DVI cyfrowe, nie ma
sensu zamiana sygnału analogowego na cyfrowy, bo na pewno nie zsyka sie na
jakosci.
Co do pytania czy znacznie pogorszy Ci sie jakosc obrazu jesli bedziesz
jechal na analogowym a nie cyfrowym - to zalezy. Od Twojego toru
analogowego, jesli masz przyzwoita karte graficzna, dobry kabel to
praktycznie nie bedziesz widzial roznicy w obrazie. No coz jesli nie masz
gniazda DVI w karcie graf. to pozostaje Ci tylko kupno takiej ktora ma, a to
juz dosyc spory wydatek.

pozdrawiam
Tomek

ps. mam LCD i chodzi na D-Sub chociaz mam w karcie i w monitorze DVI, ale
gdy pozyczylem kabel dvi i porownalem obrazy to praktycznie bylo to samo.
Dlatego nie inwestuje w kabel :)