Hp 845C nie instaluje sie

Autor: Maras <ma1340_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 23:39:03 MET

Za Chiny ludowe nie mogę zainstalować drukarki Hp 845C.
Próbowałem na Millenium, próbowałem na 98SE i nic, qpa.
Przy instalowaniu oprogramowania i sterowników, podczas próby wykrycia
drukarki przez system, dostaję komunikat, że takowej drukarki nie ma
podłączonej. Drukarka ma złącze USB. Przy innym kompie działa. Port w
kompie jest sprawny, bo chodzi na nim modem. W menagerze urządzeń też
jest widoczna i rozpoznawana. Ossssooooo choci ???

Maras