Re: LG flatron - częstotliwość odswiezania

Autor: Jerzy Wawrzyniak <Wywal_to_Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl_i_to_tez>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 21:03:12 MET

Użytkownik "Sławek Ś." <slawas2001@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cp7kkn$kaq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam, mam monitor LG flatron F700P, nigdzie nie pisze jaka mu moge dać
> maksymalną częstotliwość odswiezania, na jednej stronce przeczytałem ze
> maksymalna czestotliwosć = 85Hz przy rozdz. 1152x864, ja pracuje w 800x600
> i czy moge mu podwyzszyc czestotliwosc bez skutków ubocznych, co moze sie
> stac jesli dam za duzo?
> Pzdr
> Sł

Tak kiepskie dane, jakie przeczytałeś dotyczą wersji 700B, która od 700P
różni się elektroniką - kineskop jest ten sam. Wersja 700P pozwala na
rozdzielczości większe. Osobiście pracuję przy 1152x864 - 100 Hz. Nie jest
to szczyt możliwości tego monitora, ale 1024x1280 to dla mnie niektóre
elementy są za drobne. Na ogół sterowniki współczesnych kart graficznych są
tak napisane, że tryby pracy niebezpieczne dla monitora są ukryte.

--
Jerzy_Wawrzyniak
Wywal_to_Jerzy_Wawrzyniak@klub.chip.pl_i_to_tez