Re: Na co zwrocic uwage przy zakupie laptopa?

Autor: Rafal Qbiak <rafal_kubiak-nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 21:23:27 MET

NJE wrote:

> Jutro kupuję nowego laptopa. Na co zwrócić uwagę przy zakupie?

hello
nie wybieralem laptopa, ale go dostalem. U mnie w firmie kupujemy tylko
IBM. i na to zwroc uwage. Musze przyznac, ze naprawde to sa dobre
laptopy, mojego nie oszczedzam i chodzi super => T41 niestety jest
drozszy.
warto zwrocic uwage na klwawiture, czy ma normalne roztawienie klawiszy
czy wolna amerykanke typu Toshiba. Poza tym pytanie czy bedziesz
korzystal z zewnetrznej myszki czy uzywal tej z laptopa. Na dellu jest
tylko pad. w IBM masz do wyboru jeszcze track balla, ktorego ja uzywam
i jesli piszesz bezzwrokowo i trzymasz palce na klawiszach tez bedziesz
uzywal trackballa, pad zawsze odrywa palce od klawiatury.
Poza tym doloz sobie od razu pamiec ram, bo pozniej moze byc problem.
wifi teraz nie uzywasz ale jutro kto wie. bedziesz na lotnisku i masz
internet jak znalazl w hotelach => niestety na razie glownie w USA,
ale to jest przyszlosc rowniez w Europie.
Oczywiscie bateria tez jest wazna przy centrino jesli nie wymagam za
duzo 4h pociagnie.
To tyle po rocznym uzywaniu laptopa.
powodzenia
Ralf