Re: Nieużywany laptop - jak zrobić obraz? PILNE...

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 21:11:11 MET

> Dzięki a odpowiedź.
>
> Czy mogę prosić o szczegóły?
>
> nie bardzo rozumiem z tym uruchamianiem z płyty(z XP zaczynam:/ )
>
> W moim skarbczyku są 2 laptop+ firewire oraz KnopixCD

Chodziło mi, że uruchomić jakiś system z płyty (bez instalacji) i
uruchomić program, do klonowania dysku. Prawdopodobnie Knoppix
potrafi, ale nie znam na tyle Linuksa, aby doradzać. Tylko jak ten
obraz przegrać na drugi komputer (karta sieciowa?). Najłatwiej byłoby
na napęd USB, który Knoppix chyba widziałby. Poza tym sprawa może być
utrudniona, bo ten preinstalowany system może być na specjalnej
partycji.

--
Józef