Re: LiteOn 1633S vs. NEC 3500A - co byscie polecili?

Autor: jupi <jupi_at_hoga.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 20:43:48 MET

Dnia Sat, 4 Dec 2004 13:24:04 +0100, Grizon napisał(a):

> Czesc,
>
> Tak sie sklada ze mam wypalarki obu tych firm. Niecaly rok temu kupilem
> Lieona 811s i byl to chyba moj najbardziej chybiony zakup. Liteon jest
> bardzo wybredny jesli chodzi o media. Robi duza ilosc bledow w tym co wypala
> a to co wypala jest bardzo niekompatybilne. Jedyna zaleta to dobra korekcja
> bledow przy odczycie. Dlatego tez zdecydowalem sie go zostawic jako czytnik.
> Byc moze nowsze liteony sa troche lepsze ale nie chce mi sie znowu ryzykowac
> kilkuset zlotych zeby sie o tym przekonac.
> [...]

Masz racje w 100%!
przerabiałem to samo z liteonem 451 ciagle miałem problemy z odtwarzaniem
w satcjonarnych DVD - wypalane na róznych nośnikach ( wymiękał nawet
Verbatim )jakość zapisu w tym liteonie total dno.
Teraz używam Pioneera 108 i bez porównania pali na byle czym i zawsze
wszystko smiga jak należy.

pozdrawiam :)