Bardzo rposze o pomoc -Teac W540E-

Autor: Marcin.d <tiger_11_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 18:38:36 MET

Witam grupowiczow
Mam problem z nagrywarka Teac W540E, a to dlatego ze chcialem zainstalowac
"TEAC Firmware Updater for the CD-W540E" i po tym jak to zrobilem (ale nie
bylem polaczony z internetem nie wiem czy to wazne bylo) zrestartowalem
komputer i juz system nie chcial sie uruchomic nie laduje z sie zbyt dlugo
bo zaraz jak sie wlaczy komputer to gdy skonczy liczyc pamiec ram pokazuje
sie komunikat "Detecting IDE Driver..." i koniec nic nie moge zrobic tylko
go wylaczyc idzie. Ale jak odlacze nagrywarke to komputer sie uruchamia
normalnie....
Bylem u kolegi srawdzic czy u niego sie wlaczy to ku mojemu zaskoczeniu
uruchomil sie po ciezkiej sytuacji, ale sie uruchamial dosc dlugo i
wystartowal, tylko ze problem znowu, a to dlatego ze syetem nie widzial tej
nagrywarki, nie bylo jej wogle....
Bardzo prosze o pomoc jaka kolwiek, bo sie zalamie jak bedzie juz koniec z
nagrywarka...

pozdrawiam
z powazaniem
Marcin