Re: Ile mozna dac za zlozenie kompa?

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 18:21:32 MET

> nie, nie to nie jest tak ze Ci za 30zl robia to gorzej (zawsze), ale
to ten
> typ informatykow ktorymi pogardzam. Pracuja dla ideii, wiecznie
niedomyci,
> nieogoleni, ze starymi komorkami stoja pod magazynem hurtownii...

wiesz, moze jestem nawiedzony, ale dla wielu ludzi znajomych robie to
za free
jakos tak wyszlo i sie ulozylo, ze robie kompy za free znajomym, a
kazdy z nich robi mi za free inne rzeczy, znajomych mam wielu, jest
hydraulik, mechanik samochodowy, dentysta, weterynarz, murarz,
(cholera, a nawet grabarz...) i jakos sie zycie kreci, bez wydawania
ogromnych sum na pierdoly... Naprawde milo jest, jak np przed swietami
znajduje pod drzwiami 2metrowy swierk syberyjski, bo znajomy ktoremu
kiedys cos zrobilem akurat drzewkami handluje, a innym regularnie
podrzuca mi skrzynki slicznych pomidorow, ktore w zimie sa conajmniej
drogie...

Ale moze to dlatego, ze pracuje w dosc duzej firmie jako informatyk,
oraz za podobne prace odpowiednio kasuje rozne "podmioty gospodarcze"
to moge sobie pozwolic na taka "prace dla idei" dla biednych
ludzikow...

--
Bartlomiej Kuzniewski   tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319