Jak przetestować cache??

Autor: Mims <sernik_at_polbox.com>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 18:01:36 MET

Witam
Jak w topiku...
Jakis czas temu pisałem tu o regularnych zwisach nawiedzających mooj komp -
co jakis czas wszystko sie "zamraża" i tylko hard reset, z buta, pomaga...
Podejrzewałem (tradydyjnie ;/) zasilacz, jednak po wizycie kompa w
serwisie - musze to wykluczyc....
Wymiana zasilacza, pamieci - nadal nic - czyli tenze sam zwis w momencie
obciązania - przy wykorzystaniu Prime95...
Teraz głównym podejrzanym jest cache, a w zasadzie jede z keszów - albo
prockowy - Athlon 2000+, albo płytowy - asus a7n8x...
Jak to sprawdzic?? Czy wogoole sam se moge to jakos przetestowac, czy tez
porazka i dopiero wymiana procka prawde mi powie?
Any idea??
POzdawiam
Michau