Re: Co sadzicie o notebookach Dell?

Autor: Miły <miloszkaletaANTY_at_wp.SPAMpl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 17:10:37 MET

NJE napisał(a):
> Co sądzicie o notebookach Dell?

Długo już pracuje na Dell`u. Bateria swego czasu padła. Zresztą i tak
cały czas siedzę na zasilaczu. Naprawdę dobrze chodzi. Jedyny problem to
  brudząca sie klawiatura (nie działają niektóre klawisze), pomaga
odkręcenie i przedmuchanie. Ale po kilku latach to chyba normalka.
Zresztą nowa niewiele kosztuje. Obudowa solidna, stabilna, nawet bez
kilku śrubek. Wytrzymuje spokojnie napady szału. :-)
Czasem smyram też IBM`a. Fajny, lepszy w dotyku ale jakiś taki
delikatny, protestuje czasami jak nim za bardzo wstrząsne ;-).
Aaaaa. Wentylator, o którym na początku nie wiedziałem włączył mi się po
chyba dwóch latach. :-)))

Generalnie twarda, stabilna i odporna sztuka. Polecam.

Pzdr, Miłosz.