Re: CF > IDE - problem z formatowaniem

Autor: Paweł <hajto_at_salbis.net>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 17:14:34 MET

> probowalem pod linuksem i pod winda chyba z 5 programow , oraz na kilku
> kompach i 2 przejsciowkach (probowalem tez czyscic fdisk /mbr)
>
> ktos sie spotkal z takim problemem

Mialem jaja z 8MB CF - pod LEAF chcialem to miec. Probowalem linuksowym
fdiskiem, windowsowym (98,XP) z czytnika CF/USB. I nic. Geometria "dysku"
byla raz taka, raz siaka. Czasem udalo sie zrobic z tego normalna partycje,
ale wtedy lilo sie pieprzylo przy starcie.

Ostatecznie wsadzilem to w Canona A40, dalem "formatowanie" potem na kompa,
przez czytnika USB zapisalem image Beringa dzieki physdiskwrite.exe i chodzi
z CF<->IDE. Ale juz mi sie tego nie bedzie chcialo formatowac pod win... :)

Paweł