Re: Ile mozna dac za zlozenie kompa?

Autor: Miły <miloszkaletaANTY_at_wp.SPAMpl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 17:02:12 MET

januszek napisał(a):

> Dokladnie tak. Ceny zostaly zanizone i w zasadzie w tej chwili umiejetnosc
> skladania i serwisowania sprzetu PC jest nisko ceniona... Zeby dobrze
> poskladac kompa, zainstalowac oprogamowanie, zabezpieczyc je, wdrozyc
> uzykownika w podstawowe rzeczy trzeba poswiecic na to kilka dobrych
> godzin... I mam to robic za 50 zl? Pewnie dlatego, juz sie nie przyznaje
> ze potrafie :PPP

Zgadza się. Są ludzie twierdzący, że za taką "lekką i przyjemną pracę"
więcej płacić nie będą i oni kupują kompy hipermarketowe, "znajomi co
się znają" wrzucają im całe zawartości cd`ków z giełdy i potem się z tym
całym swoim bajzlem bujają. I dobrze im tak. Ale są też tacy, którzy
płacą wiele więcej świadomi tego, że są kompy za 1000 i są za 5000, i że
stabilny konfig kosztuje.
Jak z każdym towarem. Np. odtwarzaczami dvd.

Pzdr, Miłosz.