Re: excel zahaslowany

Autor: Demostenes <demostenes.1_spam__at_neostrada.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 13:10:04 MET

Użytkownik "Grzegorz Brzęczyszczykiewicz" <grzbyrzy@op.pl> napisał w
wiadomości news:cp67qv$qgs$1@inews.gazeta.pl...

> Czy Ty znasz inne odpowiedzi niż zacytowane powyżej? Skoro nie chcesz
> pomóc, to lepiej nic nie pisz.

1. To jest grupa sprzętowa, a EXCEL nie jest twardy, tylko mjentki, czyli
NTG.
2. Czy ty pomyślałeś co pisałeś? to nawet dziecko potraqfi znaleźć (dla
totalnych blondynek mentalnych podaję link:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%C5%82amacz+hase%C5%82+excel&lr=

I co dałem złe odpowiedzi, które nie pomogą?
Grupa dyskusyjna nie służy do prowadzenia za rączkę, tylko do nakierowania.

--
Pozdrawiam, Demostenes.
(skasuj _spam_ z adresu)