Re: Tusze do drukarek???

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 12:50:14 MET

Radek K. wrote:

> Nie moge sie zdecydowac czy wybrac Epsona C86 czy Canona
> Czy ktos wie do ktorej drukarki mozna porownac wnetrznosci
> "urzadzenia wielofunkcyjnego" Epson Stylus CX 3650?

Epson C64. Tusze durabrite są fajne (trwałe, odporne na
rozmazywanie), ale nie kierowałbym sie przede wszystkim tym przy
kupnie drukarki. Zamiast CX3650 moĹźesz sie zainteresowac RX425.
Coprawda kosztuje 80 zł więcej i nie ma tuszu Durabrite, ale też ma
oddzielne pojemniki, każdy na 290 stron i kosztują tylko 50 zł.
Dodatkowo skaner jest na CCD, a nie na CIS jak w CX3650. Urządzenie
nie jest ogromne, wygląda ładnie, drukuje bez marginesów, działa
jako ksero bez komputera. Z drugiej strony, korzystałem z CX3650 i
byłem zadowolony - szybkością nie powala, kosztami przy użyciu
oryginalnego tuszu teĹź niestety, ale jak zacznie sie kupowac
zamienniki lub napełniac pojemnik (po skorzystaniu z resetera, który
tak czy inaczej polecam Ci kupic, nawet przy stosowaniu oryginalnego
tuszu - zawsze moĹźna zresetowac pojemnik i go wykorzystac jeszcze
troche) to zakup wydaje sie całkiem sensowny.

--
# http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10223
# Łukasz Ledóchowski lukled@tlen.pl GG:503647