Problem z rozdzielczoscia na TV na R9700

Autor: [belamy] <belamy_at_interia.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 12:19:54 MET

W notebooku mam karte Radeon 9700 i kiedy podlacze telewizor do wyjscia TV-OUT i
przelaczenia ekranu wyswietlana na TV, obraz na telewizorze jest w zbyt duzej rozdzielczosci.
W skutek czego na ekranie TV widze tylko fragment calego ekranu a przesuwajac myszke
przesuwa mi sie wyswietlana zawartosc ekranu.
Oczywiscie kiedy probuje wyswietlic film w trybie Full Screen to widze tylko fragment ekranu.

W jaki sposob wymusic automatyczna zmiane rozdzielczosci podczas przelaczania na TV?

--
Pozdrawiam,
Rafal Kolano