Karta grafiki - całkiem padła?

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 12:11:10 MET

Witam
    Mam kartę RIVA TNT-2 , 32 MB, dokładne oznaczenie NV5M64. Objawy usterki
są takie że po chwili pracy, wyłącza się monitor, i świeci kontrolka
monitora na pomarańczowo (standby). Jeżeli wyjmę wtyczkę monitora z
komputera i ponownie włączę, to najczęściej (90%) monitor włącza się
ponownie. Co jest przyczyną takiego zjawiska? Uszkodzenie karty polegające
na generowaniu słabego sygnału "podtrzymującego" monitor? Na innej karcie
komputer działa O.K., zmieniałem ręcznie ustawienia w Biosie nawet na AGPx1
Kartę z taką usterką już dostałem, nie znam genezy uszkodzenia.
Może zrobić update biosu karty?
Miał ktoś do czynienia z takim zjawiskiem?

pozdrrr... Reksio