Re: jaki procek na ta plyte?

Autor: byru <mbyrczek_at_pf.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 11:55:51 MET

> Witam,
> Posiadam plyte glowna MSI 845E MAX2 z bluetoothem (MS-6398E : płyta z
> chipsetem i845E obsługującym FSB 400 i 533MHz, z USB 2.0 i ATA/133 RAID),
:D
> plyta na chipsecie intela 845 mam na niej wlozonego P4 1.8 @ 2.4
> no i pytanie jest takie co ja moge na maxa wlozyc na ta plyte? chcialbym
> dokonac lekkiej modernizacji komputerka :D
> Przy okazji zapytam sie jeszcze na co warto zmienic karte graficzna GF
> Gainward TI 4200 64 mb , raczej radeonik teraz tylko kwestia jaki...
> (zastosowanie Grafa 2d,3d, Granie :) )

Jak dobrze poszukasz to znajdziesz P4 3.06 GHz, Northwood 512Kb na szynie
533 z technologia HT. (ale w PL marne szanse)
Intel go wycofal dosc wczesnie, wlasnie sobie go ostatnio sprawilem na
ebay.de dosc okazyjnie bo jestem w podobnej sytuacji :D (abit bd7ii-raid,
i845 i p4 1.7 GHz)

Co do grafy, jesli masz kase to poczekaj i kup gf6600gt na agp jak zejdzie
ponizej 1000pln.

Pozdrawiam
Byru