Re: głośny wentylator na grafice

Autor: INDYGO29 <Indygo29_at_vp.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 11:44:16 MET

Ja swojego GF 2 Ti odniosłem jak zatarł się wiatrak.
Wymienili na nowy, więc powinni u Ciebie tak zrobić.
Ale trwalo to okolo tygodnia. :((((
U siebie możesz zanieść do serwisu, albo założyć swój nowy. Pamietając by
śrubki odkręcać dopasowanym śrubokrętem wtedy nie powinno być widać że były
odkręcane. Zrobiłem tak za drugim razem, bo w serwisie jeczeli że to od
kurzu ( co chyba jest normalne że te części zbirają kurz, wogóle byli
upierdliwi) itp.... a nie miałem zamiaru czekać tygodnia.