Re: Chlodzenie do Prescott-a

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 10:08:49 MET

Użytkownik "jack" <shineme@tego_nie_pisac.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cp69me$7da$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Przylaczam sie do pytania - mam co prawda Celerona 2.66@3.1 na Prescott i
> nawet intelowy cooler sie wyrabia - max 55 stopni u mnie ale pedzi wtedy
> ponad 3600 obr i wyje niemilosiernie - tez szukam czegos ale raczej
> czegos
> tanszego czy to mogloby byc -
> http://allegro.pl/show_item.php?item=36412649 - moze ktos posiada taki
> cooler?

Mam go na Prescott - jak dla mnie porazka z wydajnoscia, ale kupilem i
zostawilem bo mialo byc cicho ( i jest).
W tej chwili jak pisze posta to mam 48 C procesor (nic w tle sie nie liczy -
zwykly WinXpPro), wiatrak leci na 1570 rpm i go wcale nie slychac.
W stresie temp skacze do 64 C - ale wtedy mi sie zasilacz strasznie grzeje i
moze on nie pozwala na latwe odprowadzenia ciepla... Wentylator w stresie
lata chyba na 2500rpm i tez jest nieslyszalny.
Ogolnie to zawiedziony jestem Prescottem ze wzgledu na jego niesamowite
grzanie. Jest to P4 2.8E - w domu mam tez 2.8 tylko ze C - poprzednik
Northwood. W idle na boxowym coolerze potrafi miec 30 C, w stresie troche
ponad 45..50 C max.

--
pzdr
rb