Re: Bellalinea vs Bellalinea

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 08:53:21 MET

Chyba niedoczytaliscie mojego postu, pisze o najnowszych modelach EIZO 578
17" i 778 19" w ktorych jest jak dawniej matryca PVA ale zastosowano
elektroniczny dopalacz krysztalow - technologia FFD o ktorej mozna poczytac
tez na mva, dzieki czemu wyeliminowano najweksza wade PVA!!! rozrzut czasow
reakcji. W specyfikacji tych monitorow jest napisane reakcje 12-16ms!!!!

GM