instrukcja eksploatacji - podrecznik uzytkownika?

Autor: rafalm <_niusy1_no_spam_at_o2.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 08:55:39 MET

witam

wlasnie mam zlozyc zestaw komputerowy dla jednej firmy, i w zamowieniu
znajduje sie wlasnie taka pozycja "instrukcja eksploatacji - podrecznik
uzytkownika", a ja nie bardzo wiem co to dokladnie ma byc, czy manual do
plyty, czy tez moze cos o windzie, czy moze faktycznie instrukcja
obslugi kompa

jezeli ktos spotkal sie ktos z podobna sprawa to prosze o info, moze
gdzies sa jakies stronki z przykladowa "instrukcja"

dzieki i pozdrawiam
rafalm