Re: Ati Radeon Gigabyte 9200 64MB 128bit

Autor: Mantades <emin4_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 07:27:03 MET

Użytkownik "Norbert" <norbas@op.pl> napisał w wiadomości
news:cp65r7$sa8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mam zagwozdke...
> Znajoma chce złożyć komputer.
> A ze finanse małe to już i tak idziemy po produktach econo.
> Jak juz wszystko sie poskladalo na kartce to grafika została i za mało
> pieniędzy na zakup czegoś sensownego.
> Jako że sam mam w kompie biurowym karte z topica zacząłem się zastanawiać
> czy nie włożyć do siebie czegoś starszego a tego radka bym jej dał.
> Czy przy komputerze z prockiem AthlonXP 2500+, Ramem 512MB ta karta
> graficzna pozwoli na pogranie w gierki typu NFSU2 czy jakieś shutery?
> [...]

Nie testowalem wielu wymagajacych gier na tej karcie, ale powiem tyle, ze na
moim athlonie 1700+, 256 ram ddr i tej samej karcie tylko sapphire moglem
grac spokojnie w farcrya na najnizszych detalach (demo wersja niestety) przy
czym i tak wygladal znakomicie (800-600.
Dodam jeszcze ze na wyzszych nie moglem grac chyba tylko dlatego, ze mialem
za malo ramu bo dysk mi sie wyrabial non stop, ale gra chodzila.
Pozdro

Mantades