duży problem zw. z biosem - POMOCY!!!

Autor: cirkon <cirkon.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 07:02:14 MET

Witam,
Podłączyłem do laptopa monitor. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że komp.
odpalał się domyślnie w trybie wyświetlania na LCD. Wtedy wszystkie
ustawienia grafiki (głównie rozdzielczość) trafiał szlag i trzeba było
ustawiać od początku.
Żeby tego uniknąć, ustawiłem w biosie wyświetlanie TYLKO na monitorze (były
opcje: tv, lcd, simultaniously, auto.
I tu zaczął się dramat, bo obraz na monitorze mam dopiero od chwili, gdy
występuje żądanie wprowadzenia hasła dostępu (ustawionego w biosie). Jednak
wtedy jest już za późno na wejście do samego biosu!! Tzn. jeśli wcześniej
wciskam F2, to nie mam obrazu ani na wyświetlaczu laptopa ani na monitorze
(wydaje mi się, że mogę tam wejść, ale nic nie widzę..)
Czy już nigdy nie zobaczę ekranu biosa? Czy można powrócić do fabrycznych
ustawień biosu bez wchodzenia do niego przez F2? Co ROBIĆ??
Z góry dziękuję za pomoc, C.