[lekki OC] PCI (AGP) latency - jak obnizać??

Autor: LETki <l_e_at_tlen.CUTITOUTpl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 23:30:20 MET

Witam,

Niedawno zakupiłem semprona 2400. Bez problemu (vcore - 1,6V) poszedł mi
na szynie 400. Po dwóch tygodniach jednak pokusiło (mało!!).
Podkręcam szyne na 205 - chodzi bez zarzutu, jednak przy 210 pcmark 04
wywala na testach 3d. Podejrzewam, a nawet jestem pewny,że to kwestia za
wysokiego taktowania AGP i grafika (radek 9550 OC) nie wyrabia. I teraz
pytanie: jak obniżać ten dzielnik PCI (czyli jednoczesnie AGP) aby
zachowac go na standartowym poziomie przy podwyższonej szynie
(standardowo w biosie jest ustawiony na 32)??

Płyta to asrock K7Vt4a+ (low-cost), pamięci hynix d-43

z góry dzieki za pomoc, pozdrawiam
LETki