Re: Laptopy Asusa?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 22:49:16 MET

Proces Biotyt <biotytUSUN-TO@go2.pl> zwrócił błąd:
> Chce kupic laptopa. Dosc ciekawa propozycja sa laptopy Asusa. Podobno sa
> calkiem niezle (choc nie najlepsze). Jest to model A3513LB. Ma sluzyc raczej
> do pracy. Ktos posiada lub posiadal ten lub innych z nowych laptopow tej
> firmy? Jakie sa Wasze opinie.

Ja miałem takiego z Centrino, był mały, lekki itp. Nie pamiętam teraz
modelu, a już nie mam (za mały ekran dla mnie). Miał wersję pentiumową
procka, 256MiB (trzeba było dokupić drugie tyle żeby sensownie
pracować). Parę uwag:
- obudowa ładna, ale dość delikatna, powiedziałbym że dla kobiet
- zasięg WiFi dość cienki i wolne, ale to jakby można wyczytać z
parametrów, nie odnbiega in plus czy in minus od przeciętnej kart
zewnętrznej
- zewnętrzna nagrywarka (combo) trochę za bardzo się grzała
- bateria cieniutka, 3h max, co jak na Centrino nie jest dużo, trzeba
było dokupić większą
- kłopoty z WindowsemXP, który trzeba było zresztą dokupić, a jest to
rekomendowany przez producenta system operacyjny, dało się pozbyć po
patchowaniu i kolejnej reinstalacji
+ lekki i poręczny
+ dobrze chodził z Linuksem, o dziwo
+ dobra zwykła sieciówka
+ masa portów USB które działały dobrze
+ cichy, a w zasadzie niesłyszalny
+ klawiatura wygodna, jak na notebookową
+ słabo się grzał, choć na kolanach dało się odczuć, ale nie parzył jak
wiele innych; oczywiście zasilacz się grzał jak diabli, ale to raczej
normalne

Za krótko miałem żeby stwierdzic jak sprawuje się na dłuższą metę. Notek
rok temu kosztował 10kPLN, ale teraz byłby tańszy o parę tysięcy.

Pozdro,

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8