USB Hi-SPEED + WinXP

Autor: marioo <marioo_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 22:03:19 MET

Witam,
Mam taki problem. Zewnętrzny dysk 2,5'' podłączony do portu USB 2.0 powoduje
wyświetlenie mniej więcej takiego komunikatu:
"Masowe urządzenie magazynujące USB to urządzenie USB HI-SPEED, które będzie
działać z ograniczoną szybkością po podłączeniu go do portu innego typu.
Na tym komputerze nie ma zainstalowanych kontrolerów USB HI-SPEED."
Nie muszę dodawać, że działa to to z szybkością USB 1.1. Generalnie problem
ten jest dość dobrze opisany na stronach Microsoft'u niestety proponowane
rozwiązanie u mnie się nie sprawdza. Ostatnio zainstalowałem SP2 i też
nic.Dodam że podłączyłem to do 3 różnych komputerów z XP i na jednym
działało normalnie( czyli jest ok). Niestety model i konfiguracja tego
komputera jest identyczna jak jeden z tych niedziałających.
O co tu chodzi?
Pozdrawiam, Mariusz