Re: System archiwizacji danych

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 21:41:48 MET

On Tue, 7 Dec 2004 17:08:17 +0100, "DooMiniK"
<bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:

>Dzięki za rady - nie znam się na obudowach :>
Ja też nie :), po prostu pisze jakie mam. Fajne obudowy na HP-Compaq w
swoich serwerach, ale jakieś takie drogie są ;)

>Popatrzę jeszcze w ceny.
95 PLN Freezone QC-92 Cu.

>Ech - coś wiem o tym. Mam fajny serwerek Siemensa i do niego świetny
>ups (1000VA, zarządzanie przez sieć, etc.). Monitora po prostu nie wyłączam
>(guzikiem), jedynie wygasza go OS (tam mam W2K3) - wtedy nie mam problemów
>z upsem...
Zależy od monitora, niektóre nawet po wygaszeniu gdy wchodzą w stan
normalne pracy, robią sobie "mini degaussa" i ups robi reset :((.

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com