Re: LCD z funkcją TV

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_gazeta.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 20:56:04 MET

czyli chodzi o telewizor lcd z wejsciem monitorowym vga?[moze pracowac jako
monitor lub tv, ma swoj tuner i dodatkowo komplet zlacz video] -jest taki
samsung np (jakis rok temu kosztowal ponad 4kpln teraz z 2.3kpln)ma to
15cali lcd (czyli wiecej niz moniek 15'' crt) i jako telewizor nawet mi sie
podobalo, w odroznieniu od lcd monitorow ma wiekszy kat widzenia, jakosc
obrazu z pc (oczywiscie mam na mysli tylko sprzetowa wynikajaca z liczby
punktow matrycy calkiem ok). symbolu nie moge podac, w MM tydzien temu sporo
tego bylo w jakiejs promocji.
Z drugiej strony jesli pytasz o monitory lcd w wejsciem video tak bys mogl
sobie podlaczyc tuner tv, dvd, kamere itp to jest roznie. Tydzien temu
podczas wizyty we wspomnianym markecie ogladalem jakosc video in (sa
popodlaczane kamerki dv) i ta jakosc niestety mnie nie przekonuje (byly tam
samsungi[o dziwo bo ten dedykowany tv lcd wrecz przeciwnie czyli
pozytywnie], lg) - jako monitor obraz maja ostry, ale jako tv to
przeskalowywanie jest niedoskonale, kontrasty dosc duze (np brak szczegolow
w 'czerni', albo przepalony wrecz obraz). Sugeruje wiec wycieczke po
sklepach i naoczne przekonanie sie. Niestety iiyamy nie widzialem w akcji.
pozdrawiam
kp