Problem z kartridgem do HP DeskJet 843c

Autor: Tommy_J <tomik92_at_hotmail.com>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 19:56:45 MET

Mam taki problem z kolorowym: nagle przestało mi drukować żółty, a zamiast
niego czerwony. Myślałem, że jest pusty także go napełniłem, ale wcale nie
pomogło. Na początku było tak, że trzeba było wydrukować trochę niby-żółtego
(czyli czerwonego), zaczynał się przecierać żółty i później można było
wydrukować coś normalnie, ale za każdym razem trzeba było to samo powtarzać.
Jakiś czas potem w ogóle w miejscu gdzie miał być wydrukowany żółty nic nie
było, a na głowicy w tym miejscu dalej był czerwony. Zalewałem kasety
drukarki, próbowałem ze szmatą nasączoną wrzątkiem, ale nie pomogło. Czego
to przyczyna?

Jak macie jakieś pomysły to bardzo proszę o pomoc
Z góry dzięki
Tommy_J