Czytnik kart CF,MMS,SM na USB

Autor: Krzysztof <amron_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 18:43:14 MET

Witajcie,

Mam taki klopot. Zainstalowalem sobie w komputerze czytnik kart CF, SM
(kilka w jednym urzadzeniu). Czytniki sa podlaczone przez USB. Mam
zainstalowany Windows 2000. Klopot polega na tym, ze za kazdym razem
gdy wyjme z niego jakakolwiek karte to pokazuje mi sie komunikat
Windowsa, ze urzadzenie zostalo odlaczone i ze zawsze nalezy je
przedtem wylaczyc. Jest to bardzo klopotliwy dla mnie komunikat gdyz
czesto musze wyjmowac karte. Bede bardzo wdzieczny za informacje w
jaki sposob wylaczyc ten komunikat w Windowsie 2000 abym go nie musial
za kazdym razem recznie zamykac. Dodam, ze sam czytnik jest stale
podlaczony do komputera, a wyjmuje tylko karte. Bardzo prosze o pomoc
!!!