Re: Laptopy Asusa?

Autor: MarekP <mpojcdwa_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 18:05:47 MET

> Chce kupic laptopa. Dosc ciekawa propozycja sa laptopy Asusa. Podobno sa
> calkiem niezle (choc nie najlepsze). Jest to model A3513LB. Ma sluzyc
raczej
> do pracy. Ktos posiada lub posiadal ten lub innych z nowych laptopow tej
> firmy? Jakie sa Wasze opinie.

Witam
 A2810SBH moze byc?
Mam go od 3 miesiecy i jestem zadowolony. Przed zakupem myslalem kilka
miesiecy szukajac po necie, bylo kilka kryteriow i jak zwykle bywa kilka
modeli o zblizonych parametrach.
Konkurencja miala albbo koszmarny design, albo brak ktoregos z porzebnych mi
portow, albo grafike do ktorej nie mialem zaufania, albo jeszcze co innego.
W sumie wybralem Asusa - cena jak dolozycw innych modelach ram do z 256 do
512 i HDD z 40G do 60G podobna a mam gifta w postaci WLan i matrycy
1400x1050, dzwiek5.1 i komplet portow.
Pozdrawiam
MarekP