Re: Pomocy "system feild pipilka"

Autor: <D_at_niel>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 17:27:07 MET

Dnia 07-gru-04 16:08:32, georgeWYTNIJTO@ssk.pl napisawszy:

> kółko
> Trochę mnie to zaintrygowało bo jeszcze o czymś takim nie słyszałem.
> Wybacz ignorancję ale musze zapytać:
> 1. Co oznacza "głosem płyty głownej" ?
> 2. To jest jakiś wokoder (symulowany głos ludzki) czy tylko seria bipów, które
> układają sie w coś co przypomina "system feild pipilka" ?
> 3. Którędy ten "głos" sie wydobywa - przez kartę muzyczną czy przez głośniczek ?
Płyty niektórych producentów (np. MSI) mają taką opcję że mogą
powiadamiac "ludzkim głosem", prez głośniczek na płycie, o rodzaju
uszkodzenia. ZTCW naogół jest do wyboru język np. angielski i chiński
(w BIOSie albo jakąś zworką). Tutaj słychać że gada "System Failed" +
coś w innym (?) języku. Ponieważ nie widać aby jakieś konkretne
uszkodzenie było, to może sam ten "system głosowy" się lekko sp*****ł
?

--
 Pozdrawiam - D@niel