Re: Laptopy Centrino ???

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 15:20:51 MET

Proces "BliSki." <BliSki-Wp--@spam.nie> zwrócił błąd:
> Skoro jest na płycie swith, to może nie ;)

Mógł to zrobić też inaczej, he. Dało się wyjąć procesor?

> Płyta chyba tak,skoro jest switch do zmiany napięć?
> Z Biosem może być ciężej....

Pisząc o płycie chodziło mi raczej o chipset. Szansa że coś jest nie tak
jest jednak mała.

> Teraz pozostaje "dorawnie: gdzieś takiego procka celem sprawdzenia,
> co nie będzie takie łatwe ;(

No tak, ja takiego nie widziałem. Acha, nie mam pewności czy będzie
Celeron w tym formacie, bo wiem tylko o P4 mobilnym. Ale to chyba nie
stanowi różnicy?

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8