Re: przerwania

Autor: CooL <rysiomen_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 14:52:24 MET

Bernard napisał(a):

> 1. Wyłącz w BIOS setup wszystkie nieużywane porty (LPT, COM,
> zintegrowany modem itp.
>
> 2. Poprzestawiaj karty w złączach PCI - nie używaj skrajnych złącz.

Poprzestawialem karty w zlaczach, a efekt dosc mocno mnie zaskoczyl, z
pczatku wydawalo sie ok, w biosie tylko 3 urzadzenia mialy irq 11, ale
windows niechcial sie wogole wlaczyc, gdyz w/g windowsa, karta graficzna
  ma irq 11 a w/g biosu, ma irq 9 i koniec... Zamienilem jedna karte
miejscem i wrocilo do normy, znowu wszystko sidzi na irq 11 ;(

Moze ktos ma jeszcze jakis pomysl ?

Pozdrawaim
CooL