Jakie pamięci do OC?

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 14:05:14 MET

Witam,

Przymierzam się do wymiany pamięci, mam w tej chwili 2x 256 no name,
266MHz.

Płyta Abit NF-7

Chcę sprzedać te kości i obsadzić docelowo 2x 512, ale w tym momencie jest
to niemożliwe ze względów finansowych - chcę narazie zakupić jedną kość
512 PC3200.

Mam kilka pytań:

1. Czy jeżeli będę chciał podkręcać sprzęt, z pamięciami w dualu, to czy
muszą być one identyczne? Co, jeżeli nie będą? (obecnie 2x 256 mam różne,
chodzą w dualu, ale kręcą się prawie wcale).

2. czy przy zaupie teraz 1x512 można będzie później dobrać taką kość, żeby
razem się dobrze kręciły w dualu?

3. zastanawiam się nad pamięciami hynix oraz twinmos (minimalnie droższe).
Co lepiej wybrać? Skłaniałbym się chyba bardziej do hynixa, dużo osób
poleca...

Będę wdzięczny za info :)

Pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |